Hos VikanService ligger vi stor vægt på, at du som kunde skal føle dig tryg. Derfor laver vi regelsæt, der sikrer, at der ikke opstår tvivl.
For at sikre, at uvedkommende ikke kan udgive sig for at være fra VikanService, er alle medarbejdere iført arbejdstøj med logo og synligt billedlegitimation med VikanService logo.
Hvis uheldet er ude, har VikanService en forsikring, som dækker skader over 1.000,00 kr. som medarbejderen forvolder på tredjemand eller kundens ting. Skader under 1.000,00 kr. dækkes af VikanService.
Såfremt rengøringen ønskes mens du ikke er hjemme, kan der udleveres en nøgle til vores medarbejder. Begge parter skal herved underskrive en ”nøglekvittering”, der også skal underskrives ved aflevering af nøglen, så der ikke kan opstå misforståelser. Vi anbefaler dog, at der sættes en nøgleboks op, så vi ikke skal have ansvar for nøgler. Ved alarmer instrueres medarbejderen i til- og frakobling. Hos kunder med kommunal bevilling (fritvalg/hjemmehjælp) er det kun muligt, at få gjort rent eller andet, når borgeren er hjemme, da dette kræves af den kommunale fritvalgsordning. VikanService har derfor ikke adgang til nøglebokse opsat af kommunen.
Som kunde hos os, bestræber vi os på, at det altid er den samme medarbejder, der kommer ud til dig. I tilfælde af sygdom eller ferie hos den faste medarbejder, vil du som kunde, få tilbudt en afløser. Vores assistenter har en solid baggrund og arbejder hovedsageligt i de områder, hvor de bor.